ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΠΟΥ ΕΔΡΕΥΕΙ ΣΤΗ ΣΙΩΚΟΥ 4 ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΠΟ 12 ΜΑΡΤΙΟΥ 2019, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΣΕ ΝΕΟ ΧΩΡΟ, ΣΤΗ ΛΕΥΚΑ ΠΕΙΡΑΙΑ, ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΡΟΤΟΝΤΑΣ. Η ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΘΑ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΜΕ ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ. 

Συγκροτήθηκε σε σώμα, σε συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε σήμερα, 13.1.2021, υπό την προεδρεία του νέου Προέδρου και Διευθύνοντα Συμβούλου κ. Σπυρίδωνα – Κλεάρχου Πατέρα, το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος Α.Ε. (ΟΣΕ).

Ειδικότερα, η νέα σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου έχει ως εξής:

Πρόεδρος Δ.Σ. & Διευθύνων Σύμβουλος:

Σπυρίδων – Κλέαρχος Πατέρας του Αριστοτέλη-Θεοφάνη, Δρ. Χημικός Μηχανικός

pateras

Ο κ. Σπυρίδων Πατέρας αποφοίτησε το 1993 από το Τμήμα Χημικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και στη συνέχεια εκπόνησε τη διδακτορική του διατριβή στο Πανεπιστήμιο του Καίμπριτζ της Αγγλίας, στον τομέα των σύνθετων στρωσιγενών υλικών με εφαρμογή στους κινητήρες αεροσκαφών.
Στη συνέχεια, επέστρεψε στην Ελλάδα όπου για περισσότερα από 20 χρόνια δραστηριοποιήθηκε στο χώρο των τεχνικών έργων ως διαχειριστής, συνδιαχειριστής και εκπρόσωπος ελληνικών και ξένων εταιρειών.
Απέκτησε μεγάλη εμπειρία στη διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού, στη διαχείριση μεγάλων Έργων και Συμβάσεων, στη χρηματοοικονομική παρακολούθηση έργων και εταιρειών, στη συνεργασία μεταξύ ιδιωτικών και δημοσίων φορέων καθώς και στην πρακτική σύγχρονων διεθνών πρακτικών διακυβέρνησης.

Αναπληρωτής Διευθύνοντος Συμβούλου & Εκτελεστικό Μέλος :

Αθανάσιος Κοτταράς του Νικολάου, Οικονομολόγος

kottaras

Ο Θανάσης Κοτταράς γεννήθηκε το 1973 στα Διάσελλα Ηλείας. Είναι Οικονομολόγος, αποφοίτησε από το Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πειραιά και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης & Διεθνών Σχέσεων του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου με αντικείμενο την Παγκόσμια Πολιτική Οικονομία. Στέλεχος του ΕΒΕΑ (Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών) στο οποίο εργάσθηκε από το 2005 έως το 2019.  Από το 2014 έως το 2017 διετέλεσε μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας Ανάπτυξης & Τουριστικής Προβολής Αθηνών( ΕΑΤΑ ΑΕ) του Δήμου Αθηναίων. Επιπλέον, από το 2007 έως το 2008, διετέλεσε Διευθυντής του γραφείου του Υπουργού Τουριστικής Ανάπτυξης και το 2009 Διευθυντής του γραφείου Υπουργού Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων. Στο παρελθόν έχει εργαστεί  στο Τμήμα Λογιστηρίου της Εμπορικής Τράπεζας, στην Ολυμπιακή Αεροπορία , στην ΕΤΒΑ, υπήρξε συνιδρυτής σε εταιρεία Συμβούλων Επιχειρήσεων καθώς και μέλος ΔΣ σε ανώνυμες εταιρείες τροφίμων και παροχής υπηρεσιών ενέργειας.  Μιλάει Αγγλικά και Γαλλικά.

Μέλη:

Κωνσταντίνος Καραπαναγιώτης του Δημητρίου, Νομικός

Γεράσιμος Κατσιγιάννης του Φιλίππου, Μηχανολόγος Ηλεκτρολόγος

Δημήτριος Γιαννουλάκης του Ιωάννη, Μηχανολόγος Μηχανικός

Κωνσταντίνος Ταγγίρης του Θωμά, Οικονομολόγος

Αθανάσιος Λεβέντης του Σταύρου, Τεχνικός Υπάλληλος- Σχεδιαστής / Εκπρόσωπος Εργαζομένων

Η θητεία του νέου Διοικητικού Συμβουλίου ολοκληρώνεται στις 24.10.2024.

 Με την ανάληψη των καθηκόντων του, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού κ. Σπυρίδων Πατέρας, εξέφρασε την ισχυρή του βούληση και διάθεση για την επίτευξη των στόχων που καλείται να υλοποιήσει και ζήτησε από τους εργαζόμενους αλλά και όλους όσους σχετίζονται και ενδιαφέρονται για τον ελληνικό σιδηρόδρομο να συνταχθούν πίσω από αυτή τη προσπάθεια για την αναμόρφωση του. Αναφέρθηκε ακόμη στις ευκαιρίες ανάπτυξης που παρουσιάζονται για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο με το άνοιγμα της αγοράς κυρίως στις εμπορευματικές και τις διευρωπαικές μεταφορές. 

 

ds ose

Παραθέτοντας τις προτεραιότητες της θητείας του, ο κ. Πατέρας ανέφερε ότι, αυτές είναι η αναβάθμιση του υπάρχοντος δικτύου, ο εκσυγχρονισμός των τηλεπικοινωνιακών συστημάτων τόσο στο επιβατικό όσο και στο σιδηροδρομικό σκέλος τους, η ολοκλήρωση των νέων σιδηροδρομικών συνδέσεων των λιμένων με την ενδοχώρα, η αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας προς δημιουργία πράσινου σιδηροδρομικού ενεργειακού δικτύου και άλλων δράσεων αλλά και η ανάπτυξη των τουριστικών δρομολογίων. Ειδικότερα σχετικά με τη συντήρηση και αναβάθμιση του δικτύου τόνισε ότι «χρειάζεται αναδιοργάνωση του τρόπου αντιμετώπισης και ανάθεσης των Συμβάσεων σε αυτούς τους τομείς με γνώμονα την υψηλού επιπέδου μακροχρόνια παροχή υπηρεσιών συντήρησης που θα αποσκοπεί στην διατήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου στο επίπεδο που απαιτείται ώστε να βελτιωθούν οι χρόνοι μετάβασης και η αξιοπιστία του.

 «Μέσα από συγκεκριμένες δράσεις και πολιτικές δοκιμασμένες σε χώρες με σύγχρονες σιδηροδρομικές μεταφορές, θα επιδιώξουμε σαν διοίκηση να βοηθήσουμε, ώστε να καταστήσουμε το σιδηρόδρομο ποιοτικό και ελκυστικό και να τον φέρουμε πιο κοντά στον πολίτη, ώστε να θεωρείται στην ελληνική κοινωνία μια πολύ αξιόπιστη, οικονομική και ενεργειακά βιώσιμη μεταφορική λύση», είπε χαρακτηριστικά ο νέος Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ.